מרפאת אף אוזן גרון

כל המומחים תחת קורת גג אחת

רפואת אף אוזן גרון היא תחום רחב יריעה, המקיף את כל חלל הפה, האף והאוזניים, מדלקות וזיהומים שגרתיים, דרך מיתרי הקול ועד גידולי ראש-צוואר. במרפאת האף-אוזן-גרון הפרטית של הדסה מדיקל התקבצו כל הרופאים של הדסה מקשת ההתמחויות של אא"ג כדי לתת למטופל מעטפת רחבה, מקצועית ואיכותית ולהציע לו מגוון של פתרונות בגישה הוליסטית ומותאמת אישית. מחפשים רופא אף אוזן גרון פרטי? הגעתם למקום הנכון.

מרפאת האף-אוזן-גרון של הדסה מיועדת לכל מי שיש לו בעיה רפואית בתחום ורוצה להתייעץ ולקבל חוות דעת מרופא אף אוזן גרון פרטי, או חוות דעת שנייה במקרה הצורך ממומחה של הדסה. בין היתר: מי שקיבל טיפול והבעיה שלו לא נפתרה; מי שהופנה לניתוח ורוצה להתייעץ עם גורם נוסף לפני פנייה לניתוח. רופאי המרפאה מפנים את המטופלים לניתוחים בהדסה לפי הנדרש, כמובן לאחר הערכה רפואית מקיפה, המביאה בחשבון את הרקע האישי ואת ההיסטוריה הרפואית של המטופל.

רופא אף אוזן גרון פרטי - הדסה מדיקל

מרפאת אף-אוזן-גרון של הדסה מדיקל פועלת בגישה הוליסטית ורב-מערכתית. הרופאים המומחים של הדסה שבאים במיוחד למרכז הארץ כדי להציע שירותי רפואה פרטית מצוינים פועלים בשיתוף פעולה עם מגוון רופאים מומחים מקשת רחבה של התמחויות: רופאי שיניים, עקב ההשפעה הישירה של מחלות שיניים וחניכיים על הסינוסים; רופאי עיניים – שיכולים לנתח את העין בגישה אנדוסקופית דרך האף; רופאי ריאות ואלרגולוגים – עקב הקשר ההדוק של פתולוגיות בחללי האף והסינוסים לאסטמה ולאלרגיה, וגם נוירוכירורגים ופלסטיקאים כשנדרש.

במרפאה נותנים מענה לכל הבעיות שקשורות לתחום של אף-אוזן-גרון. בין אלה: מחלות אא"ג ילדים, לרינגולוגיה (דרכי אוויר עליונות ומיתרי הקול), צרידות, דלקות אוזניים כרוניות, גידולי ראש וצוואר ועוד.

ייחודה של המרפאה באפשרות לקבל מענה מרופא פרטי מומחה באף אוזן גרון בגישה רב-תחומית ומותאמת אישית, במרפאה חדישה ובציוד מתקדם וחדשני בחזית הטכנולוגיה.

את המרפאה מנהל פרופסור רון אלישר, מנהל מחלקת אא"ג וגידולי ראש צוואר בהדסה עין כרם, ולצדו פועלים במרפאה רופאים מומחים בכל תחומי האא"ג, שבאים מהדסה ירושלים לרמת גן כדי לתת מענה לאנשי המרכז שרוצים את המצוינות של הדסה קרוב לבית.

בחרו רופא אף אוזן גרון

רופא אף אוזן גרוןתפקידתחומי התמחות עיקריים
פרופ' רון אלישרמנהל מחלקת אף-אוזן-גרון/ניתוחי ראש-צווארמנהל האגף לניתוחי ראש-פנים-צוואר וכירורגיה משחזרת, מנהל מחלקת אף-אוזן-גרון/ניתוחי ראש-צוואר
ד"ר מיכל קאופמןרופאה בכירה במחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש/ צווארמומחית למחלות אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצוואר
ד"ר טלי זמראחראית מרפאת קול ובליעהאחראית מרפאת קול ובליעה, רופאה מומחית במחלות אף, אוזן גרון וניתוחי ראש/צוואר

 

ד"ר ג'פרי ויינברגררופא פרטי בכיר במחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש/צוואררופא פרטי בכיר במחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש/צוואר
פרופ' יוסף אלידןמנהל לשעבר של מחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצווארמנהל לשעבר של מחלקת אף אוזן גרון וניתוחי ראש וצוואר

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם