מרפאת האסתטיקה

טיפולי פנים חדשניים בידי רופאים מומחים

כולנו היינו רוצים לשמור על מראה פנים צעיר ונטול קמטים לאורך זמן. אלא שעם ההתבגרות מתחיל תהליך הזדקנות, שמשפיע על העור שלנו וגורם לו להיראות נפול ו”עייף”. הוא מאבד את הגמישות שלו ומשפיע על המראה הכללי שלנו השפעה דרמתית. הסיבה המרכזית לכך היא שעם השנים גופנו מייצר פחות ופחות קולגן – שהוא החלבון הנפוץ והחשוב ביותר בגופנו.

הרפואה המודרנית שוקדת כל העת על פתרונות רפואיים-אסתטיים לא פולשניים, שאינם מצריכים ניתוח ומאפשרים טיפול ושיפור מראה העור תוך כדי שגרת חיים רגילה.

מרפאת האסתטיקה של הדסה מדיקל מובלת על ידי מומחים מהמחלקה לכירורגיה פלסטית מבית החולים הדסה המבצעים מגוון טיפולים אסתטיים: הזרקות של בוטוקס, חומצה היאלורונית, רדיאס, סקולפטרה וכו' בהתאמה אישית.

הזרקת חומר מילוי

טיפול אסתטי בבוטוקס מיועד להעלמה ולטשטוש של קמטים, ופועל על ידי הזרקת החומר אל הקמט מתחת לעור, דבר הגורם לאזור להימתח ולהתיישר. טיפולים אלו יעילים בעיקר לקמטי הבעה, בחלק העליון של הפנים כגון בין הגבות, במצח ובאזור העיניים. בעזרת רופא כירורג פלסטי מומחה לאסתטיקה אפשר לטפל גם בקמטי הבעה בחלק התחתון של הפנים, באזור הצוואר וסביב הפה.

השימוש בחומר המילוי הנקרא חומצה היאלורונית נפוץ מאוד גם כן לעיצוב אזור הפנים, ומשלים למעשה את טיפולי הבוטוקס. בטכניקת המילוי אפשר לעצב מחדש את צורת האף, ליצור עצמות לחיים גבוהות יותר, לתת נפח ומראה מלא וחושני לשפתיים ועוד. חומרי מילוי קמטים על בסיס חומצה היאלורונית מיועדים להזרקה לשכבת העור האמצעית והעמוקה, לתיקון קמטים קלים עד עמוקים, תיקון שקעים ואי-סימטריה, להענקת נפח לאזורים שונים בפנים, למילוי צלקות אקנה ועוד.

הרדיאס (Radiesse) אולי נחשב לחומר מילוי פחות מוכר לעומת בוטוקס וחומצה היאלורונית, אך טומן בחובו יתרונות רבים. הרדיאס מבוסס על קלציום הידרוקסיל אפטיט, חומר אשר נמצא ברקמות הגוף ולכן נחשב לחומר מילוי טבעי לחלוטין. לרדיאס תכונה ייחודית אשר מחדשת את ייצור תאי הקולגן בעור, כך שהתוצאות שלו נמשכות למשך זמן ארוך יותר, וחומר המילוי גם משפר את מרקם העור לאורך זמן.
הרדיאס משמש למילוי, הרמה ושיפור מראה העור וניתן להשתמש בו לאיזור רבים בעור הפנים והצוואר, מלבד מילוי שפתיים וטיפול סביב העיניים.

הסקולפטרה (Sculptra) הדור החדש של חומרי ההזרקה לפנים. חומר חדש ומהפכני שמסייע לגוף לייצר סיבי קולגן שמידלדלים ו”הולכים לאיבוד” עם השנים, ובכך מעכב את תהליכי הזדקנות העור ומחזיר לאור את המראה הצעיר והחיוני שלו. זה הפתרון הטוב ביותר כיום למי שרוצה לשפר את מראה הפנים ללא ניתוח, בלי אשפוזים, בלי תקופת החלמה ובלי כאבים – בשורה לכל מי שרוצה לקבל מראה פנים צעיר ובריא לטווח ארוך, וזה גם משתלם יותר!  

לפני שבוחרים בהליך של טיפולי פנים אסתטיים חשוב מאוד להתייעץ עם רופא מנוסה בתחום, רצוי מנתח פלסטי או כירורג בעל התמחות בטיפולים אסתטיים. זאת מפני שבין היתר, לדוגמה בוטוקס הוא חומר רעיל שבמינונים גבוהים מאוד יכול לגרום נזק בלתי הפיך. טיפול הבוטוקס נועד לשתק את השרירים שגורמים להופעת הקמטים, וביצוע מוצלח של ההליך דורש ידע מקיף ודיוק רב מבחינת כמויות החומר ואופן ההזרקה.

לא מומלץ לבחור בקוסמטיקאית לביצוע הזרקת בוטוקס, כי אין לה הידע הרפואי המקיף המביא בחשבון את התמונה הרפואית הכוללת, ויכול לסייע כאשר יש תופעות לוואי או צורך בהתערבות רפואית בעקבות הטיפול.

במרפאת האסתטיקה של הדסה מדיקל ניתנים ייעוץ ראשוני וטיפול שוטף על ידי הרופאים המומחים של המחלקה לכירורגיה פלסטית בהדסה.

מלבד טיפולים אסתטיים שנוגעים בעיקר לאזור הפנים, במסגרת פגישת הייעוץ בוחנים אם קיים צורך בביצוע הליכים אסתטיים שדורשים התערבות כירורגית נרחבת יותר – ואם כן, ניתנות הפניות לניתוחים בבית החולים הדסה.

>> לטיפולי סקולפטרה – טיפול אסתטי טבעי

 

אסתטיקה

שאלות ותשובות

מה היתרון של מרפאת האסתטיקה של הדסה מדיקל?

תחום הטיפולים האסתטיים הוא תחום רחב, שנפרץ לעיתים קרובות. 'מטפלים' שאינם רופאים עושים הליכים כירורגיים ואסתטיים בלי ידע וניסיון של כירורג פלסטי מומחה. יש לכך השלכות חמורות ולעיתים נגרמים נזקים בלתי הפיכים. היתרון המשמעותי של הדסה מדיקל הוא שכל הטיפולים נעשים בידי רופאים מומחים בכירורגיה פלסטית – כולם רופאים בכירים מביה"ח הדסה. אנחנו מאמינים שזה תנאי סף שכל מי שחושב על הליך אסתטי או כירורגי צריך להציב לעצמו.

אילו טיפולים מוצעים במרפאת האסתטיקה של הדסה מדיקל?

במרפאה מוצעים טיפולים אסתטיים שנוגעים בעיקר לאזור הפנים – ובכללם הזרקות וטיפולים להעלמת קמטים, מילוי שקעים ונפחים, שיפור מראה העור, הצערת העור ופיסול פנים. כמו כן מייעצים בנוגע להליכים אסתטיים שדורשים התערבות כירורגית נרחבת יותר – והפניות לניתוחים בבית החולים הדסה.

בהמשך יוצעו גם טיפולים אסתטיים נוספים…

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם