הדסה אופטימל

חושבת על טיפולי בוטוקס? רק בהדסה מדיקל

תחום הרפואה האסתטית התרחב והתקדם מאוד בשנים האחרונות, ומרכזים רבים מציעים טיפולים כאלה. חשוב לזכור שאנשי המקצוע היחידים המורשים לעסוק בתחום הם רופאים מומחים בכירורגיה פלסטית עם התמחות באסתטיקה. בהדסה מדיקל רמת גן נפתח מרכז לכירורגיה פלסטית-אסתטית עם המומחים המובילים של הדסה

תחום הרפואה האסתטית התפתח מאוד בשנים האחרונות, והיום הוא נגיש לכל, הן מבחינת קשת הטיפולים המוצעים, והן מבחינת המחיר. טיפולי אסתטיקה משפרים את מראנו ואת דימוי הגוף שלנו, ובעקבות זאת גם את איכות חיינו.

במרכז לרפואה אסתטית בבית החולים הדסה מבצעים מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים, טיפולי אסתטיקה וטיפולי לייזר. בין אלה: ניתוח אף, הגדלת חזה והקטנת חזה, תיקון שדיים אסימטריים, ניתוח עפעפיים, הקטנת בטן ומתיחתה, טיפולי בוטוקס, שאיבת שומן, הרמת פנים והרמת עפעפיים.

המרכז הוא חלק בלתי נפרד מהמרכז הרפואי הדסה עין כרם, ומבטיח למטופלים את הסביבה המקצועית והבטוחה ביותר לכל טיפול על ידי רופאים מומחים, מובילים בתחומם, ובעלי מוניטין וניסיון רב בתחומים שונים של כירורגיה פלסטית. הצוות הרפואי התומך מורכב מבעלי המקצוע המיומנים ביותר, וכל הניתוחים והטיפולים נעשים בשיטות שיטות טיפול חדשניות, המקובלות במרכזים המובילים בעולם, ובאמצעות ציוד חדיש ומתקדם כמקובל בסטנדרטים הגבוהים של המרכז הרפואי המוביל בישראל.

כדי להנגיש את הטיפולים האסתטיים בידי הרופאים המומחים המובילים של הדסה לתושבי המרכז, נפתח בהדסה מדיקל מרכז לרפואה פלסטית-אסתטית, בסיועו של ד"ר יהונתן איליא – מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהדסה. הוא התמחה בכירורגיה פלסטית בהדסה ועשה התמחות-על במיקרוכירורגיה בטייוואן, בשחזורי פנים אחרי גידולים.

דר' איליא

ד"ר איליא, מה היתרון של המרכז לכירורגיה פלסטית-אסתטית של הדסה מדיקל?

"כפי שכולנו יודעים, תחום הטיפולים האסתטיים הוא תחום רחב, שלצערי נפרץ לא אחת. 'מטפלים' שאינם רופאים מבצעים הליכים כירורגיים ואסתטיים בלי ידע וניסיון של כירורג פלסטי מומחה, ויש לכך השלכות חמורות ולעיתים נגרמים נזקים בלתי הפיכים. היתרון הגדול של הדסה מדיקל הוא שהטיפולים שם נעשים בידי רופאים מומחים בכירורגיה פלסטית – כולם מומחים בכירים של ביה"ח הדסה. לא מדובר במתמחים בשלב זה או אחר של ההתמחות – אלא בכירורגים פלסטיים מומחים עתירי ניסיון. אני חושב שזה תנאי לטיפול מהימן שכל מי שחושב על הליך אסתטי או כירורגי צריך להציב לעצמו."

במרפאה של הדסה מדיקל יוצעו בשלב הראשון כל הטיפולים האסתטיים שנוגעים לאזור הפנים – בעיקר הזרקות של חומצה היאלורונית ובוטוקס. כמו כן יינתנו ייעוצים בנוגע להליכים אסתטיים שדורשים התערבות כירורגית נרחבת יותר – והפניות לניתוחים בבית החולים הדסה.

שהיופי עובר למרכז

ומה בנוגע לטיפולים אסתטיים מקיפים יותר, כמו מתיחת פנים, מתיחת בטן וכדומה?

ד"ר איליא: בעתיד נציע במרפאה של הדסה מדיקל גם טיפולים אסתטיים מקיפים יותר, שדורשים התערבות כירורגית. כל הרופאים המומחים של מחלקת פלסטיקה מהדסה יבואו להדסה מדיקל רמת גן – פרופ' אלכס מרגוליס, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית, ד"ר נטע אדלר, ד"ר תומר צור, ד"ר נועם ארמון וד"ר דלית עמאר."

אז אם אתם חושבים על טיפולים אסתטיים – תחשבו שוב; בהדסה מדיקל רמת גן תקבלו את הרופאים המומחים של הדסה, המתמחים בכירורגיה פלסטית, ותהיו בידיים טובות, מקצועיות והכי חשוב – בטוחות.

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם