הדסה אופטימל

מהן בדיקות סקר תקופתיות?

 מה החשיבות שלהן? ולמה זה ממש חשוב שתקראו את הכתבה הזאת?

זוכרים  את החולשה הקלה שאחזה בכם עם בוקר? את הדקירה בבטן? את התעוקה הקלה בחזה? הסחרחורת הרגעית? או את קרוב המשפחה האהוב שחלה במחלה שיש לה רקע גנטי? אנחנו זוכרים ועוברים הלאה, ממשיכים במרוץ החיים ובשגרה העמוסה. עבודה, ילדים, משפחה, חברים, בילויים. המשימות, המטלות והמחויבויות קובעות לנו את סדר היום. עוד שבוע, עוד חודש, עוד שנה… והזמן חומק לנו בין הידיים.

להחזיר לעצמנו את השליטה על הבריאות

״בדיקות סקר מנהלים״ הן בדיקות מקיפות לאיתור גורמי סיכון, ולמניעת מחלות לב, סרטן, שבץ מוחי ומצבים בריאותיים מסכני חיים.

הדסה מדיקל מציעה את השירות הנ"ל במתחם חדש וייחודי בקומת הכניסה של ביה"ח האוניברסיטאי הדסה עין כרם.

הדסה ירושלים הוא שם דבר ברפואה בעולם והמרכז החדש של הדסה מדיקל נהנה מן הרופאים המצוינים של בית החולים.

בדיקות סקר תקופתיות

מצילים חיים בזמן אמת

אז החלטתי לקחת אחריות על הבריאות שלי ונסעתי להדסה מדיקל ירושלים. מהחניון של בית החולים הדסה (יש החזר מלא על החנייה) עליתי על  שאטל מהיר שהסיע אותי ב-5 דקות לבניין  דווידסון החדיש במתחם הדסה. אין צורך לנווט בין אגפים בית החולים, כי  הדסה מדיקל ממוקמת ממש בכניסה.

ביום שבו עשיתי את בדיקות הסקר אובחן בחור צעיר כבן 40 במהלך בדיקת אק"ג עם בעיה בעורק הראשי ונשלח מייד וללא דיחוי לצנתור. בדיקות הסקר הצילו את חייו. חד משמעית

תהליך הקבלה היה מהיר ובתום המתנה קצרה הכול תקתק כמו שעון. בדיקה אחר בדיקה. חבילת הסקר כוללת את כל הבדיקות הנדרשות כדי לקבל תמונה מלאה ומקיפה על המצב הרפואי ואם חלילה יש חשד או ממצא מדאיג – מטופלים בו-במקום. באותו הבוקר הגעתי בצום ועשיתי בדיקות מעבדה (דם ושתן), בדיקה של רופא פנימי, בדיקת עיניים,  בדיקת שמיעה, בדיקת תפקודי ריאה, בדיקת רופא עור, בדיקה של רופא קרדיולוג, בדיקת מאמץ (ארגומטריה), בדיקת גינקולוג, בדיקת שד ידנית ע"י כירורג שד, ממוגרפיה ואולטרה-סאונד גינקולוגי ושל השד, בדיקת צפיפות עצם ופגישה אישית עם דיאטנית. ביום שבו הייתי בבדיקות אובחן בחור צעיר כבן 40 במהלך בדיקת אק"ג עם בעיה בעורק הראשי ונשלח מייד וללא דיחוי לצנתור. בדיקות הסקר הצילו את חייו. חד משמעית.

שירות אישי VIP

הדסה מדיקל הוא מתחם בסטנדרט גבוה. הכול מקצועי ומוקפד. הרופאים והצוות משדרים ביטחון ומקצועיות, המכשור והציוד חדשים והאווירה מזמינה ונעימה. הבאים לסקר נהנים מפרטיות מושלמת ומהפרדה מוחלטת ממחלקות האשפוז.

היתרון המרכזי של בדיקות הסקר בהדסה מדיקל ירושלים הוא המעטפת של הרופאים בתוך בית חולים מוביל,  והזמינות והנגישות המיידית שלהם לבדיקות ולכל "הזנקה" אם צריך.

קיבלתי דוגמה לכך בבדיקה הגינקולוגית. הגינקולוג ד"ר שמואל הרצברג הבחין באולטרה-סאונד בממצא ש"לא מצא חן בעיניו״  ומייד ובלי לחכות לקח אותי בעצמו למכון האולטרה-סאונד הסמוך, כדי לסקור את הממצא במכשיר מתקדם יותר ובהתייעצות משותפת עם מנהל האולטרה-סאונד הגינקולוגי של הדסה ד״ר שי פורת. בסיום הבדיקה הנוספת התברר שהכול תקין והמליצו לי להיות במעקב.

בסיום בדיקות הדם נבדקי הסקר מוזמנים לארוחת בוקר עשירה ומפנקת אחרי צום הלילה. ארוחת הבוקר כלולה ביום הבדיקות והיא מוגשת בהדסה מדיקל בחדר אירוח אינטימי במתכונת של מזנון בראנץ' בבית קפה סביב שולחנות:  מגוון לחמים, גבינות, קישים, סלטים, פינוקי בריאות , יוגורט עם גרנולה, דברי מאפה, עוגות ועוגיות וכמובן קפה אספרסו או הפוך, תה לסוגיו ועוד ועוד. גם טבעונים ימצאו פה מענה.

סיכום, המלצות וחזרה לשגרה

אחרי ארוחת הבוקר המשכתי ביתר הבדיקות ובסיומן נפגשתי שוב עם דוקטור יצחק בראלי, המנהל הרפואי של הסקר, שגם קיבל אותי בבוקר וקיבלתי ממנו חוות דעת רפואית מעמיקה ומפורטת. הוא הקשיב לכל שאלותיי באדיבות וענה לכל שאלה במקצועיות ובאורך רוח.

בחצי יום התחברתי לגוף שלי ויצאתי בתחושת ביטחון והקלה, שעשיתי למען עצמי ובעצם למען כל מי שבריאותי ורווחתי חשובות להם.

בדיקות סקר מנהלים במתחם הייחודי בירושלים

בירושלים בדיקות הסקר נערכות במתחם החדש והייחודי שלנו בקומת הכניסה של ביה"ח האוניברסיטאי הדסה עין כרם. יתרון משמעותי הוא שאת כל הבדיקות מבצעים הרופאים המומחים של בית החולים הדסה, כל אחד הינו מהמובילים בתחומו (פרופסורים, מנהלי מחלקות וכו') שזמינות התורים אליהם במקומות אחרים נמוכה.
המתחם שלנו כולל מתקני בדיקות מתקדמים, המאובזרים במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר. הוא תוכנן ועוצב כדי להתאים באופן מלא לסקר מנהלים: חדרי בדיקות מתקדמים, חדרי ,VIP מקלחות מפנקות, מתחמי המתנה נעימים ובית קפה המגיש ארוחות בוקר מגוונות. המרכז תוכנן בהתאמה לצרכים של אנשים בעלי סדר יום עמוס. בהתאם, מוצעות בדיקות סקר מקיפות בתוך זמן קצר (שלוש-ארבע שעות).
בדיקות הסקר במתחם הבדיקות של הדסה ירושלים מבוצעות "מעכשיו לעכשיו" – ביום מרוכז של מס' שעות, בנוחות מרבית ובפרטיות מלאה.

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם