הדסה אופטימל

חדש! מרפאת אף-אוזן-גרון בניהול פרופ' רון אלישר

ייעוץ, טיפול ומעקב בגישה רב-תחומית ומותאמת אישית

מרפאת אף אוזן גרון חדשה נפתחה במרכז הרפואי הדסה מדיקל בבית גיבור ברמת גן.

מרפאת אף-אוזן-גרון

את המרפאה מנהל פרופ' רון אלישר, מנהל מחלקת אף-אוזן-גרון/ניתוחי ראש-צוואר ומנהל האגף לניתוחי ראש-פנים-צוואר וכירורגיה משחזרת בביה"ח הדסה.

הוא מביא עימו למרפאה גישה טיפולית חדשנית, הוליסטית ורב-מערכתית. רופאי המחלקה פועלים בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים ממגוון רחב של תחומים: רופאי שיניים, רופאי עיניים, רופאי ריאות ואלרגולוגים וגם עם נוירוכירורגים ופלסטיקאים כשנדרש.

למרפאה מוזמן כל מי שיש לו בעיה בתחום של אף-אוזן-גרון ורוצה להתייעץ ולקבל חוות דעת, או חוות דעת שנייה במקרה הצורך, ממומחה של הדסה. בין היתר: מי שקיבל טיפול והבעיה שלו לא נפתרה; מי שהופנה לניתוח ורוצה להתייעץ עם גורם נוסף לפני פנייה לניתוח. רופאי המרפאה יפנו לניתוחים בהדסה לפי הנדרש, כמובן לאחר הערכה רפואית מקיפה, המביאה בחשבון את הרקע האישי ואת ההיסטוריה הרפואית של המטופל.

לצד פרופסור רון אלישר יפעלו במרפאה בין היתר ד"ר מנחם גרוס, מומחה למחלות אא"ג ילדים, ד"ר טלי לנדאו-זמר, מומחית ללרינגולוגיה (דרכי אוויר עליונות ומיתרי הקול) ולצרידות, ד"ר מיכל קאופמן, מומחית לאוזניים, ד"ר ג'פרי ויינברגר וד"ר ניר הירשהורן, מומחים למחלות ולגידולי ראש וצוואר, ועוד.

זהו שילוב יוצא דופן של רופאים מומחים בכל תחומי באא"ג, שיבואו מהדסה ירושלים לגוש דן, כדי לתת מענה לאנשי המרכז שרוצים את המצוינות של הדסה קרוב לבית.

 

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם