פרופסור יעקב סוסנה – מומחה ברדיולוגיה

מנהל מערך הדימות בביה"ח הדסה

פרופ' יעקב סוסנה

השכלה אקדמית

לימודים לתואר דוקטור ברפואה, בהצטיינות, בפקולטה לרפואה על שם סאקלר באוניברסיטת תל אביב בשנת 1989.

התמחות

התמחות ברדיולוגיה אבחנתית במרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה.

תת-התמחות בתחום הדמיית הבטן והאגן ובשיטות הדמיה מתקדמות מבוססות חתך (Advanced Cross-Sectional Imaging) במרכז הרפואי "בית ישראל- דיקונס" של בית הספר לרפואה של אוניברסיטת הארווארד בבוסטון.

תחומי התמחות עיקריים

קולונוסקופייה וירטואלית,CT דו אנרגטי, שחזורים תלת-ממדיים, דימות הבטן והאגן

ניסיון ותפקידים ציבוריים

משנת 2003 רדיולוג בכיר במערך הדימות במרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה מנהל המכון לטומוגרפיה ממוחשבת (CT), וראש המעבדה להדמיה תלת ממדית.

משנת 2004 משמש גם כמתאם ומרכז המחקר ברדיולוגיה וייסד את המעבדה לטומוגרפיה ממוחשבת מחקרית ורדיולוגיה יישומית שבראשה הוא עומד.

משנת 2006 מרצה בכיר בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית, ומרצה נספח בבית הספר לרפואה של הארווארד.

משנת 2009 מכהן כפרופסור חבר ברדיולוגיה באוניברסיטה העברית ומ-2011 עומד בראש מערך הדימות במרכז הרפואי האוניברסיטאי הדסה.

תחומי עניין

פרופ' סוסנה פרסם יותר מ-90 מאמרים בעיתונות הרפואית ומשמש כמרצה פעיל בכנסים בין-לאומיים ברדיולוגיה אבחנתית. הוא נבחר ע"י מועצת הדירקטורים של החברה לרדיולוגיה של צפון אמריקה (The Radiological Society of North America – RSNA) כעורך משתלם בשנת 2006, ומשמש כעורך עמית של כתב העת "רדיולוגיה".

מחקרו מתמקד בקידום יישומיים קליניים לטכנולוגיות הדמיה חדשניות בטומוגרפיה ממוחשבת, בשיתוף עם מומחים בעלי שם בתחום אבחון וטיפול מונחי הדמיה בארצות הברית ובאירופה. כמו כן הוא שותף למחקר מתמשך בתחום אבטחת האיכות בשיתוף המרכז הרפואי בית ישראל-דיקונס והארגונים המקצועיים הגדולים בתחום הרדיולוגיה

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם