הדסה מדיקל

קחי אחריות על חייך

אל תחכי למפגש הגורלי עם הסרטן

צלצלי עוד היום להדסה מדיקל וקבעי תור לאבחון מוקדם של סרטן השד, גילוי מוקדם מגדיל ב-90% את סיכוייך לריפוי

סרטן השד הוא המחלה הממאירה השכיחה ביותר בנשים בישראל (יהודיות, ערביות, "אחרות"); כשליש ממקרי הסרטן החדשים בנשים הוא סרטן השד. בשנת 2015 נפטרו  מהמחלה 1000 נשים.

באוקטובר 2018 – בחודש המודעות הבין-לאומי לקידום המאבק בסרטן השד, פרסמה האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף משרד הבריאות נתונים מעודדים על שיעורי הריפוי וההישרדות מסרטן השד בישראל, והם מהגבוהים ביותר בקרב מדינות ה- OECD.

האמצעי היעיל ביותר היום נגד סרטן השד הוא הגילוי המוקדם. ככל שהמחלה מאובחנת בשלב מוקדם יותר עולים סיכויי הריפוי לכ-90% ויותר.

האבחון מומלץ לכל הנשים והתדירות המומלצת של הבדיקות עולה עם הגיל. הנתונים מלמדים כי כ-78% מהחולות החדשות הן נשים מעל גיל 50.

הכתובת שלכן לאבחון מהיר מקצועי ומקיף היא המרכז הרפואי הדסה מדיקל, שבה פועל מערך הבדיקות המתקדם מסוגו במרכז הארץ, המתמחה באבחון מוקדם של סרטן, באיתור גורמי סיכון להתפתחות המחלה ולמניעתה. מערך הבדיקות כולל אפיון של היסטוריה משפחתית, בחינה של אורח חיים ואיתור מוקדם של גורמי סיכון.

"גילוי מוקדם של מחלת הסרטן חשוב מאוד לשיפור שיעור הריפוי מהמחלה," אומרת פרופ' תמר יבלונסקי פרץ, מנהלת מכון שרת לאונקולוגיה בהדסה עין כרם, הנמנית עם הצוות הרפואי של הדסה מדיקל.

בהדסה מדיקל בדיקת השד היא ייחודית – ומשלבת ממוגרפיה ואולטרה-סאונד בבדיקה אחת. הבדיקה המשולבת, בצד בדיקה ידנית אצל כירורג שד במקום, אורכת שעות ספורות ונותנת במקום תמונה מצב מלאה.

אם מתגלה ממצא שמצריך בירור מעמיק יותר, את ממשיכה את האבחון והמעקב תחת אותה קורת גג מקצועית של הדסה מדיקל. צוות המומחים שלנו בראשות פרופ' יבלונסקי פרץ, המנתח את  התוצאות, יציע לך דרכי מעקב וימליץ לך על שינויים נדרשים באורח החיים בתחומים כמו תזונה ופעילות גופנית.

זכרי: אבחון מוקדם מציל חיים!

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם