הצהרת נגישות

הסדרי נגישות הדסה מדיקל

הדסה מדיקל נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנה בית החולים הדסה עין כרם, מתחם הדסה מדיקל

  • להלן הסדרי הנגישות הקיימים לקומת הכניסה לבית החולים (בניין דוידסון) שם שוכן מתחם הדסה מדיקל.
  • הסדרי חנייה לבית החולים הדסה עין כרם: קיימת הסעה מחניון הנכים לכניסות לכלל המבנים , באמצעות רכב מותאם לכיסאות גלגלים.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למתחם הדסה מדיקל.
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במתחם הקבלה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובמתחם הדסה מדיקל.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למתחם הדסה מדיקל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים וככל שיידרש.

הסדרי נגישות בית גיבור ספורט ר"ג, מתחם הדסה מדיקל

  • להלן הסדרי הנגישות הקיימים למתחם החברה הממוקם ברחוב דרך מנחם בגין 7 רמת גן, בית גיבור ספורט, קומה 7.
  • קיימים מקומות ייעודיים לחניות נגישות/נכים בבניין.
  • קיים רצף גישה לאנשים עם מוגבלות מהחניה ועד מתחם הקבלה בקומה 7 (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במתחם הקבלה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבנייןבקומות השונות ובסמוך למתחם החברה.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למתחם הדסה מדיקל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים וככל שיידרש.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

קיימים אמצעים נוספים ליצירת קשר:  

  1. דואר אלקטרוני – Info-medical@hadassah.org.il
  2. פניה באמצעות "צור קשר" באתר (לינק)
  3. פניה באמצעות הדואר: הדסה עין כרם, קריית הדסה, תא הדואר 12000, ירושלים 91120

נגישות אתר האינטרנט

הדסה מדיקל מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו– Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו פועלים כל העת לשפר את נגישות המתחם כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי רכז הנגישות בבית החולים הדסה עין כרם, מתחם הדסה מדיקל

שם: אודי כהן

טלפון:  02-6776665

דוא”ל:   kohen@hadassah.org.il

פרסום הצהרת הנגישות: הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 01.10.23

 

 

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם