תזונה נכונה

תזונה נכונה ואורח חיים בריא – ייעוץ אישי

ד"ר אולגה רז

פרופ' אולגה רז

תזונה נכונה הינה אחד היסודות של אורח חיים בריא, איכות חיים טובה, הפחתת סיכונים למחלות שונות, וסיוע בטיפול במחלות ומצבים בריאותיים שונים. מעבר לכך, קיים קשר הדוק בין תזונה נכונה לבין שמירה על מצב רוח טוב ותחושת חיוניות. פרופ' אולגה רז, אושיית תזונה ישראלית ובינלאומית, מובילה בהדסה מדיקל את תחום התזונה והייעוץ התזונתי.

פרופ' אולגה רז, מובילת תחום התזונה בהדסה מדיקל, הינה דיאטנית קלינית פורצת דרך ומפתחת דיאטת לחם מהפכנית. היא בעלת תואר פרופסור ודוקטור בתזונה מטעם האוניברסיטה העברית. פרופ' רז כיהנה במשך שנים רבות כראש היחידה לתזונה ודיאטה במרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי (ביה"ח איכילוב) וכראש המחלקה למדעי התזונה באוניברסיטת אריאל.

פרופ' רז מחברת ספרי תזונה מצליחים כולל רב המכר "לאכול לחם ולרזות" ומרצה בכנסים בארץ ובחו"ל.

שיטות האבחון המתקדמות של פרופ' רז פותחו במהלך 30 שנות ניסיונה בטיפול באלפי אנשים בתחום התזונה והדיאטה. מטופליה של פרופ' רז, מהארץ ומהעולם מדווחים על שינוי מבורך מבחינת משקלם, בריאותם ושינוי הגישה לאוכל ולגוף.

תזונה נכונה – סדנאות לקהל הרחב

פרופ' רז מעבירה הרצאות וסדנאות מרתקות המספקות ידע וכלים למימוש יומיומי.

  • תזונה בריאה לכל המשפחה– כלים טובים לחיים בריאים
    סדרה של ארבעה מפגשים להורים המעונינים להנחיל הרגלי תזונה בריאים לילדיהם.
    נושאים עיקריים של המפגשים: תהליכי גדילה והתבגרות, השינויים במערכות הגוף והצרכים הפיזיולוגיים. אבות המזון ההכרחיים והרכבו של תפריט בריא, מרכיבי תזונה בריאה ואורח חיים בריא, השפעות הרגלי תזונה בילדות לאורך זמן, מרכיבים באורח חיים בריא של ילדים ומתבגרים.
  • הגיל לא קובע – איך להיות חיוניים ובריאים בכל גיל
    בסדרת של ארבעה מפגשים לגיל השלישי, פרופ' רז מעשירה את המשתתפים בתרומתה של התזונה לשמירה על בריאות וחיוניות לאורך זמן.
    נושאים עיקריים של המפגשים: על ההתבגרות, הגיל הביולוגי והכרונולוגי והשינוי במערכות הגוף במהלך השנים, מהי תזונה לבריאות, אבות המזון ההכרחיים והרכבו של תפריט בריא, על ויטמינים, מינרלים ומקומם של תוספי תזונה ותזונה לאור בעיות בריאות: איך לשמור ואיך לטפל.
  • אורח חיים בריא – מפתח להצלחה וחיוניות
    הרצאה המתקיימת בארגונים ומקומות עבודה, המאירה את מקומם של תזונה ואורח החיים הבריא בניהול אורח חיים מאוזן.
    נושאים עיקריים בהרצאה: מרכיבי אורח חיים בריא ותרומתם לתחושת חיוניות, חיזוק הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות. מהי תזונה לבריאות, אבות המזון ההכרחיים והרכבו של תפריט בריא, מקומה של הפעילות הגופנית והתאמתה לצרכים הגופניים האישיים ועוד.

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם