הדסה אופטימל

בדיקות תקופתיות (סקר מנהלים) – עכשיו במתחם החדש בירושלים

בעידן שבו אורח חיים מאוזן (WORK-LIFE BALANCE) נדרש מאי פעם, הבסיס להצלחה הוא בראש ובראשונה בריאות תקינה. סקר המנהלים של הדסה מאפשר אבחון וגילוי מוקדם של מחלות מסכנות חיים ושל מצבים בריאותי המשפיעים על איכות החיים

ניהול אורח חיים מאוזן הוא המשימה המורכבת ביותר של המאה ה-21. קידום הקריירה, פיתוח הידע המקצועי, השתתפות פעילה בחיי המשפחה ופעילות פנאי- כל אלה דורשים משאבי זמן רבים וניהול הדוק של המשימות היום-יומיות. חשוב לזכור כי הבסיס לאורח חיים מאוזן הוא בראש ובראשונה בריאות תקינה.

הכול מתחיל בבריאות

סקר המנהלים של הדסה מדיקל מתמקד באבחון וגילוי מוקדם של מחלות מסכנות חיים ושל מצבים בריאותיים המשפיעים על איכות החיים. במסגרת הסקר נערכות בדיקות מקיפות ומתקדמות, המשולבות בייעוץ המקצועי המעולה של רופאי הדסה. הבדיקות מספקות אבחון מקיף: גילוי מוקדם של גורמי סיכון, איתור מחלות לב וכלי דם, מחלות ממאירות, מצבים גינקולוגיים, ליקויי ראייה ושמיעה ועוד. סקר המנהלים מתבצע במתקן חדיש ומודרני, במכשור מתקדם, המאפשר סיום הבדיקות בתוך שעות אחדות – וחזרה לשגרה בראש שקט.

להדסה מדיקל מרכז לבדיקות סקר מנהלים בירושלים בבית החולים האוניברסיטאי הדסה עין כרם, במתחם חדש וייחודי בבניין דוידסון. במתחם עומדים לרשות נבדקי הסקר חדרי המתנה מעוצבים, מקלחות מפנקות ותאים אישיים לאחסון הציוד, ארוחת בוקר עשירה ומגוונת וחנייה חינם.

מסלולי בדיקה בהתאמה אישית

מסלולי הסקר תוכננו במיוחד כדי שיתאימו אישית לכולם. מגוון המסלולים מבטיח לכל נבדק בדיקות מקיפות המותאמות לגיל ולהיסטוריה הרפואית והמשפחתית. הרופאים המומחים של הדסה ממליצים לכל נבדק על הבדיקות שמתאימות במיוחד עבורו על בסיס האבחון הרפואי במסגרת סקר המנהלים או בהמלצת הרופא האישי.

 

חני פרידקובסקי, מנהלת שירותי הרפואה וסקר המנהלים ב"הדסה מדיקל", מה מיוחד במתחם בדיקות הסקר בהדסה ירושלים?

"לפני הכול, כשבאים לעשות סקר מנהלים הצד המקצועי הוא החשוב ביותר, ומבחינה מקצועית – אין סקר שדומה לסקר המנהלים של הדסה. מאחר שהבדיקות נעשות בתוך בית החולים – את כל הבדיקות עושים הרופאים המומחים של בית החולים הדסה, כל אחד מהמובילים בתחומו. בין אלה פרופסורים ומנהלי מחלקות.

"מה שעוד מאפיין את מתחם הבדיקות בהדסה ירושלים הוא צוות אחיות מקצועי ומנוסה – כולן מביה"ח הדסה, שמלווה מקצועית את הנבדקים מתחנה לתחנה בכל בדיקה."

"היתרון של מתחם הבדיקות בירושלים הוא יתרון כפול," מציינת חני, "מתחם הבדיקות עצמו ממוקם מייד בכניסה לבית החולים, מה שמקנה לנבדקים פרטיות מלאה באזור נפרד, ייחודי, במקום אסתטי ומזמין, והם לא צריכים לעבור ב'מסדרונות בית החולים' או לפגוש מטופלים או מאושפזים."

"בצד המקצועי – הנגישות של הרופאים למתחם הסקר היא מושלמת – הם יורדים מהמחלקה ישירות למתחם, ואם בעקבות הבדיקה נדרש בירור נוסף – אפשר מייד לעלות למחלקה או למכונים הרלוונטיים ולהמשיך את הבירור."

"אם באמת רוצים לקבל תמורה מלאה למטרה שלשמה נועדו בדיקות הסקר," מדגישה חני, "גילוי מוקדם של מחלות מסכנות חיים – מחלות לב, סרטן ואחרות – זאת הדרך הבטוחה והמהירה להגיע ולהיבדק אצל רופאים בכירים, בהם מנהלי מחלקות, שזמינות התורים אליהם בקהילה ובמקומות אחרים נמוכה."

בדיקות סקר תקופתיות בירושלים - הדסה מדיקל

 

סל בדיקות מקיף ומורחב

בדיקות סקר שמציעים מרכזים אחרים למיניהם כוללים על פי רוב סל בדיקות בסיסי, שאינו כולל בדיקות חיוניות וייעודיות לנבדקים שנמצאים בקבוצות סיכון.

בהדסה מדיקל מציעים סל בדיקות מותאם אישית מורחב ומקיף, כך שאין כמעט תחום רפואי שהבדיקות אינן מכסות.

"לאחר פגישה עם רופא פנימי ושיחת אבחון, שבה תהיה בדיקה גופנית ויימסר לנבדק מידע רפואי, הרופא שלנו עושה הערכה רפואית של גורמי הסיכון ובהתאם מפנה את הנבדק לבדיקות גנטיות ייעודיות לאבחון ומניעה של מחלת הסרטן, ולאבחון ולמניעה של מחלות קרדיו-וסקולריות – שבץ מוחי ואירוע לב (טרשת עורקים).

"במתחם הבדיקות מבצעים גם את כל בדיקות המעבדה הנדרשות, ושוב – הנגישות המיידית למעבדות בית החולים היא יתרון משמעותי – כי הבדיקות עוברות מיידית לפענוח."

בדיקות בהתאמה אישית

בדיקות הסקר נעשות כאמור בהתאמה אישית לפי הפרופיל הרפואי של המטופל ובהתאם למשתני גיל, מין והיסטוריה משפחתית.

כמו כן, ניתן להגיע ליום בדיקות סקר המותאם ייעודית לנשים ולגברים.

בדיקות נוספות שנכללות ביום בדיקות הסקר הם בדיקת דם סמוי בצואה, בדיקת שמיעה, בדיקת עיניים, בדיקת תפקודי ריאה, הערכה קרדיאלית בידי רופא קרדיולוג מומחה, בדיקה גינקולוגית מלאה כולל בדיקת HPV לאבחון מוקדם של סרטן צוואר הרחם, אולטרה-סאונד גינקולוגי ובדיקת שד ידנית.

בדיקות גנטיות ייעודיות לאבחון ומניעה של סרטן

במסגרת הסל המורחב – הייחודי להדסה מדיקל – נערכות גם בדיקות ייעודיות לאבחון ומניעה של סרטן לסוגיו. לאחר קבלת המידע הרפואי שיימסר בפגישה עם הרופא הפנימי המומחה, יעריך הרופא את גורמי הסיכון בהתחשב במשתני גיל, מין, היסטוריה אישית ומשפחתית, ויפנה לבדיקות לפי הצורך.

במסגרת זו נעשות בדיקות מותאמות לנשים ולגברים.
בין היתר נעשות בדיקת PSA לגילוי מוקדם של סרטן הערמונית לגברים, בדיקת HPV לאבחון מוקדם של סרטן צוואר הרחם לנשים, ממוגרפיה ואולטרה-סאונד שד לגילוי מוקדם של סרטן השד, וכמובן בדיקות שחשובות לשני המינים: בדיקת דם סמוי לאבחון ומניעה של סרטן המעי הגס, בדיקת רופא עור מקיפה לאיתור גידולים בעור, בדיקת רופא פה ולסת לגילוי מוקדם של סרטן בחלל הפה, וסי.טי. ריאות בקרינה נמוכה לגילוי מוקדם של סרטן ריאות (למעשנים/ מעשנים לשעבר).

בנוסף, הדסה מדיקל מציעה גם בדיקות ייחודיות עפ"י התוויה רפואית (בתשלום נוסף ובהנחה מיוחדת לנבדקי הסקר). בין אלה:

  • קולונוסקופיה וירטואלית (CT) לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס
  • צנתור לב וירטואלי (CTA) לגילוי מוקדם של מחלות לב
  • דופלקס עורקי צוואר (IMT) לגילוי מוקדם של טרשת עורקים ומניעת מחלות לב ואירועים מוחיים
  • אקו לב במנוחה – הערכה של תפקודי הלב באמצעות US

הכי מהיר, הכי נוח

בדיקות הסקר במתחם הבדיקות של הדסה ירושלים מבוצעות "מעכשיו לעכשיו" – ביום מרוכז של מס' שעות, בנוחות מרבית ובפרטיות מלאה. מייד לאחר הבדיקות הנבדק יכול לחזור לשגרה מלאה בלב שקט ובביטחון שכל התחומים הרפואיים כוסו בבדיקות הסקר בידי טובי הרופאים המומחים בתחומם, ששמים את הבריאות שלכם במרכז.

 

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם