הדסה אופטימל

מיתוג מעסיק יכול להיות יותר טוב לעובדים

התרגלנו לחשוב על מיתוג מעסיק כמסיבות והטבות לעובדים, אבל האם באמת "כל הנוצץ זהב", או שאפשר להציע לעובדים, דרך מיתוג המעסיק, הטבות שמביאות איתן ערך מוסף ומעניקות לעובדים משהו שהם באמת צריכים?

מיתוג מעסיק הפך לאחד הנושאים הכי חמים ומדוברים בעולם ה-HR. כל שנה אנחנו שומעים על חברה חדשה שעשתה מסיבת עובדים עם תקציבי ענק או אשר הטיסה את כל עובדי החברה לאתר נופש בחו"ל, ואחרי שנשמעת ביקורת על הראוותנות המוגזמת, מסבירים שמדובר ב"מיתוג מעסיק" ודרך לגיטימית למשוך עובדים חדשים ולייצר שביעות רצון בקרב אלו הקיימים.

אז נכון, יש ערך עבור המעסיק בהשקעה בעובדים – פינוקים, שולחן פינג פונג, מסיבות נוצצות ו-24 טעמי גלידה ב"שעה השמחה" – הם מהווים גורם משיכה לעובדים, הם מייצרים סביבת עבודה שיותר נעים לעבוד בה ובמקרים רבים העובדים אפילו יבקשו וידרשו את התנאים האלו, אבל האם הם באמת חזות הכל? האם זו באמת הדרך הטובה ביותר לבניית "מיתוג מעסיק"?

כשחוזרים למקורות של אותו "מיתוג מעסיק", הרי שבמהותו מדובר בעולם הערכים שאמור לחבר בין החברה ובין העובדים, להשפיע באופן חיובי על האופן שבו העובדים תופסים את המעסיק שלהם ולגרום להם להיות יותר נאמנים למערכת ול"אני מאמין" שלה.

כלומר, מיתוג המעסיק רואה מעבר למסיבות ולהטבות, ושם דגש על כך שאנשים רוצים לעבוד במקום עבודה שרואה אותם, דואג להם ולצרכים שלהם, ובתמורה – גם להם איכפת ממנו ומההצלחה של מקום העבודה שלהם.

כמעסיק, אחת הדרכים שבאמצעותה ניתן לדאוג לעובדים היא להבטיח את רווחתם האישית, לדאוג לבריאות שלהם, ולאפשר להם לשמר עליה לאורך זמן. דווקא בתוך שוק עבודה תובעני ושוחק, מקום עבודה שמבין שיכולות להיות גם השלכות בריאותיות לשחיקה ומאפשר לעובדים רווחה בריאותית, סל בדיקות רפואיות רחב ושקט נפשי, הוא זה שיביא לעובדים ערך מוסף אמיתי – מיתוג מעסיק שנוגע בנקודות הכאב האמיתיות של העובד.

כמובן גם שעובדים בריאים הם עובדים טובים יותר למערכת, שמביאים איתם לעבודה פחות לחצים והסחות דעת חיצוניות, ולא מנצלים ימי חופש או מחלה מיותרים לביצוע בדיקות ותורים רפואיים.

בדיוק לשם כך נועד "סקר מנהלים".

סקר מנהלים הוא יום בדיקות מרוכז, אשר חוסך לעובדים טרטורים מול קופות החולים באיסוף הפניות וביצוע הבדיקות באופן עצמאי ובצורה מפוזרת לאורך ימים רבים תוך היעדרויות מרובות מהעבודה, ומטרת העל שלו היא רפואה מונעת ואבחון מוקדם אשר מבטיח את בריאות העובדים לאורך זמן.

סקר המנהלים המתבצע בהדסה מדיקל מבטיח לעובדים שקט נפשי שכן לא רק שהבדיקות מבטיחות את רווחתם ובריאותם, אלא שהבדיקות והתהליך הרפואי מבוצע על ידי הרופאים המומחים של בית החולים הדסה – מרופאים מומחים ומובילים הפועלים בבית החולים ועד למנהלי מחלקות בכירים.

מתחם הדסה מדיקל ממוקם בירושלים ומציע לעובדים חוויה יוקרתית, בתחושה של בית מלון עם מעטפת של בריאות. את בדיקות הסקר ניתן גם להציע לבני משפחותיהם של העובדים, בתנאים מיוחדים.

עובדים שעברו סקר מנהלים בהדסה מדיקל מספרים על החוויה שלהם כחיובית, ככזו שהעניקה להם יחס אישי, שירות מקיף, הבנה עמוקה יותר של מצבם הבריאותי, ובמקרים חריגים – כזו שממש הצילה את חייהם של העובדים בעקבות גילוי של סכנת חיים ממשית במהלך בדיקות סקר המנהלים.

אז בפעם הבאה שאתם מתכננים את המסיבה הבאה של החברה שלכם, תחשבו שוב אם זו הדרך הנכונה והטובה ביותר לדאוג לרווחת העובדים, או שיש משהו אחר, שונה ומיוחד, שאתם יכולים להציע להם – כזה שיתן להם גם ערך מוסף אמיתי ומוחשי.

 

למידע נוסף על בדיקות סקר מנהלים בהדסה מדיקל – לחצו כאן

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם