הדסה אופטימל

סקולפטרה – טיפול אסתטי טבעי

חדש בהדסה מדיקל:  Sculptra (סקולפטרה) – טיפול אסתטי טבעי שיחזיר לעור הפנים שלכם את הגמישות, החיוניות והמראה הצעיר, והכי חשוב – התוצאות נשמרות מעל שנתיים! וכמובן כמו כל הטיפולים אצלנו הטיפול נעשה בידי הרופאים המומחים של הדסה!

אם אתם רוצים להיראות צעירים יותר בלי שישימו לב שעשיתם טיפולים אסתטיים, אתם חייבים להכיר את סקולפטרה: חומר חדש ומהפכני שמסייע לגוף לייצר סיבי קולגן שמידלדלים ו"הולכים לאיבוד" עם השנים, ובכך מעכב את תהליכי הזדקנות העור ומחזיר לאור את המראה הצעיר והחיוני שלו.

מהם סיבי קולגן? ומדוע הם חשובים לנו?

קולגן הוא חלבון המקנה יציבות לרקמות רבות בגופנו: העצמות, הגידים והעור. 70% מהעור מורכבים מקולגן, המעניק לו תמיכה וחיוני לשמירה על לחות העור צורתו וגמישותו. רמות גבוהות של קולגן הן היוצרות מראה עור צעיר, מוצק וחלק.

מגיל ארבעים לערך יורד ייצור הקולגן בכ-25%. עקב איבוד סיבי קולגן עם הגיל, פוחתת גם רמת הלחות בפנים, בשל ירידה בכמות החומצה ההיאלורונית הטבעית שבו. גם ייצור סיבי האלסטין יורד ובעקבותיו יש ירידה בגמישות העור. תהליכים אלו מאיצים את הופעת סימני ההזדקנות, כגון קמטים, יובש ופנים נפולות. העור מאבד מנפחו ונראה "עייף".

להזדקנות העור ישנם גורמים גנטיים וסביבתיים:

גורמים גנטיים – שינויים הנקבעים ע"י המטען הגנטי האישי שלנו (די אנ איי). אלה הם תהליכים טבעיים שמתרחשים עם העלייה בגיל ואינם מושפעים מסגנון חיים או מהרגלי תזונה.

גורמים סביבתיים – השפעות חיצוניות על עורנו, הבולטות שבהן עישון, חשיפה מרובה לשמש, זיהום אוויר ואורח חיים מסוים העלול להשפיע על מראה העור.

ד"ר אלן ביליג, רופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבי"ח "הדסה" ומומחה לרפואה אסתטית ב"הדסה מדיקל", מה היתרונות של טיפול בסקולפטרה?

ד"ר ביליג: הסקולפטרה היא הדור החדש של חומרי ההזרקה לפנים. זה הפתרון הטוב ביותר כיום למי שרוצה לשפר את מראה הפנים ללא ניתוח, בלי אשפוזים, בלי תקופת החלמה ובלי כאבים. הסקולפטרה מטפל בעור מבפנים, ולכן התוצאות נשמרות לאורך זמן.

דר ביליג - הדסה מדיקל

מה החידוש בסקולפטרה לעומת חומרים אחרים?

זה חידוש דרמטי, כי להבדיל מבוטוקס או חומצה היאלורונית, שמוזרקים מתחת לעור ו"מנפחים" את העור מבפנים – הסקולפטרה הוא חומר שגורם לתאים בעור לייצר יותר קולגן ואלסטין – וכך לטפל בעור עצמו, ולא רק בנראות שלו.

מלבד זאת, התוצאות שונות; בטיפול בחומצה היאלורונית, העור נראה פחות טבעי, כי כאמור הוא גורם לניפוח ויש מטופלות ומטופלים רבים רבות שלא אוהבים את המראה ה'עשוי' מדי. לעומת זאת, הסקולפטרה פועלת על העור עצמו והמראה המתקבל טבעי יותר. מדובר בחומר מתכלה ומוזרק ישירות לתוך התאים. זה משהו שלא יכולנו להשיג לפני כמה שנים.

העור זקוק לרמות גבוהות של סיבי קולגן כדי להראות טבעי, בריא, צעיר ורענן. הייצור המחודש של סיבי קולגן תורמים לשיפור מראה העור ומקנים לו יציבות ואלסטיות, וכך, בטיפול קצר ופשוט, אנחנו יכולים להחזיר לעור את הנפח, החיוניות והמראה הצעיר והרענן.

מעבר לכך אין להשוות את משך הזמן של התוצאה המתקבלת – בוטוקס או חומצה היאלורונית משיגים תוצאה לכמה חודשים, ואילו בטיפול בסקולפטרה התוצאות נשמרות ליותר משנתיים, כי כמות הקולגן שמיוצרת מספיקה לטווח ארוך. יתרון נוסף הוא שלעומת הזרקות אחרות – שדורשות כמה כניסות מזרק בכל טיפול, פה אנחנו נכנסים פעם אחת, בדקירה אחת, ודרך צינורית מכניסים את החומר לכל השטח שאנחנו מעוניינים לטפל בו. זו בהחלט בשורה לכל מי שרוצה לקבל מראה פנים צעיר ובריא לטווח ארוך, וזה גם משתלם יותר."

כמה זמן אחרי הטיפול נראה שינויים בעור הפנים?

עם סיום הטיפול השני, כחודשיים-שלושה עד שהתאים מתחילים לייצר קולגן, כבר אפשר לראות שיפור ניכר במראה הכללי של עור הפנים הבא לידי ביטוי באיכות העור, בנפח ובמבנה הפנים.

איך מתבצע הטיפול?

מדובר בטיפול קצר ללא ניתוח, ללא צלקות וללא זמן החלמה. החומר מוזרק אל מתחת לעור לאחר הרדמה מקומית. אחרי פחות מחצי שעה המטופל או המטופלת יכולים לצאת מהמרפאה ולחזור לעבודה ולשגרת יומם.

לאיזה אזורים בפנים מומלץ הטיפול בסקולפטרה?

הטיפול בסקולפטרה מתאים לרקות, לחיים, קמטים וקפלים בצידי הפה והאף, בסנטר ובקו הלסת.

כמה טיפולים נדרשים כדי לקבל תוצאה מיטבית לאורך זמן?

נדרשים בממוצע שני טיפולים בהפרש של כ-4-6 שבועות. לעיתים, כדי לקבל תוצאות אופטימליות, מומלץ על טיפול שלישי או לחילופין להעלות את כמות החומר המוזרק בשני הטיפולים הראשונים. התוצאה האופטימלית מתקבלת לאחר שלושה חודשים מההזרקה הראשונה, וכדי לתחזק את הטיפול מומלץ לחזור על הטיפול לאחר כשנתיים, על מנת לשמור על עור צעיר וחלק לאורך זמן רב.

 

לסיכום – לטיפול בסקולפטרה כמה יתרונות מרכזיים על פני כל הטיפולים האחרים:

  • מעודד ייצור קולגן
  • מחדש את מבנה העור
  • משפיע על תהליכי הזדקנות העור
  • משפר את מיצוק עור הפנים
  • מחזיר לעור את הנפח והגמישות
  • תורם למראה עור בריא, טבעי וצעיר
  • תוצאות הנשמרות מעל שנתיים מהטיפול האחרון!

>> למרפאת האסתטיקה של הדסה מדיקל

 

 

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם