הדסה אופטימל

שמים סוף לכתמי הזיעה – פתרון אפקטיבי ומהיר לטיפול בהזעת יתר בבית השחי

ישראלים רבים מתמודדים מול התופעה של הזעת יתר באמצעות מגוון פתרונות יצירתיים, אך בזכות טיפול אפקטיבי וחדשני המוענק בהדסה מדיקל ניתן ליהנות מהקיץ, בלי כתמי הזיעה.

רוב הישראלים אוהבים את הקיץ, וזה לא ממש מפתיע. אנחנו חיים במדינת אקלים חמה, חלקים נרחבים מהמדינה שוכנים על חוף הים וזה רק טבעי שרבים מעדיפים את השמש החמימה על פני החורף שמביא איתו גשם, אפרוריות ורטיבות. אבל הקיץ מביא עימו גם לא מעט מטרדים – יתושים וחרקים, אירועי חום קיצונים, לחות מוגברת – וישראלים רבים מוצאים את עצמם עוברים ממזגן למזגן בניסיון לברוח מהחום. ויש אחרים שעבורם הקיץ הישראלי הוא מאתגר במיוחד – אלו הסובלים מהזעת יתר.

הזעת יתר יכולה להופיע באיזורים שונים בגוף – בבתי השחי, כפות הידיים, איזור הגב, כפות הרגליים ועוד, להופיע בשעות היום ובשעות הלילה, להיות קשורה או לא קשורה בפעילות גופנית.

אנשים הסובלים מהזעת יתר מוצאים מגוון פתרונות שעוזרים להם להתמודד מול התופעה ביומיום – רבים לובשים בגדים שחורים או כהים, עליהם הזיעה פחות בולטת, אחרים מחליפים חולצות במהלך היום, ויש שמתקלחים מספר פעמים במהלך היום בתקווה להקלה רגעית, להתרענן ולשטוף את הזיעה מעליהם. אך פתרונות אלו ואחרים אולי מהווים פתרון זמני להתמודדות מול המצב, אך הם לא פותרים אותו ולא מקלים על חוסר הנוחות והנעימות שכרוכים בהזעת יתר לאורך זמן.

אין מידע מדעי מבוסס על הסיבות בגינן יש כאלו שסובלים מהזעת יתר ואחרים שלא, על אף שקיימת הסתברות תורשתית לתופעה, לא מצאו הסבר גנטי או גורם גופני חד משמעי והסברה היא שמדובר בכשל או גירוי יתר של המערכת העצבית. על בסיס הבנה זו, בשנים האחרונות מוצעים טיפולים חדשים שהולכים וצוברים תאוצה לטיפול בהזעת יתר – אחד מהם הוא הזרקות בוטוקס.

את חומר הבוטוקס כולם מכירים בשל שימושיו הנפוצים בטיפולים קוסמטיים ואסתטיים שונים, אך בשל יכולתו להחליש את פעילות השרירים והעצבים סביב נקודת ההזרקה הבוטוקס מסייע גם לטפל במגוון מצבים רפואיים, כגון מיגרנות, כאבי גב, כאבי שרירים והתכווצויות שרירים בלתי רצוניות וכן כטיפול להזעת יתר.

בניגוד לטיפולים אחרים הקיימים בשוק, הטיפול בבוטוקס להזעת יתר מהווה פתרון אידיאלי שכן מדובר בהליך הפיך והכי פחות פולשני – כך שהוא מתאים גם לסובלים מהזעה מוגברת לא כרונית. הטיפול מציע הקלה מיידית, תוך מספר ימים מביצוע ההזרקה כבר חשים בשינוי משמעותי בכמות הזיעה, ומאחר וההשפעה של הבוטוקס מחזיקה למשך זמן של מספר חודשים, הטיפול הינו הפיך ולא גורם לכל נזק פיזיולוגי. במידת הצורך, ניתן לחזור על הטיפול אחת לשנה או כל מספר חודשים, לאחר התפוגגות השפעת הבוטוקס.

חשוב להקפיד על ביצוע הזרקת הבוטוקס וההליך הרפואי על ידי רופא מומחה, בעל הכשרה, ידע וניסיון בתחום, זאת על מנת להבטיח תוצאות מיטביות וטיפול מדויק ואיכותי. הזרקות הבוטוקוס המוצעות בהדסה מדיקל כאמצעי טיפול בהזעת יתר בבית השחי מבוצעות על ידי כירורגים פלסטיים מומחים מהמחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים הדסה עין כרם. הטיפול באיזור בית השחי מקומי ומהיר, ניתן לבצעו ללא הרדמה (או לאחר אלחוש האיזור, לפי רצון המטופל) והוא אינו דורש התאמות או פוגע בשגרת היומיום.

התקשרו 3811* או השאירו פרטיכם